Regulament


Regulamentul oficial de organizare Crosul pentru Viață – 16 martie 2024”

 

Capitolul 1 Evenimentul

1.1 Preambul

Evenimentul „Crosul pentru viață” este o acțiune caritabilă ce are drept scop promovarea respectării și sprijinirii femeilor și familiilor aflate în situație de criză (sarcină neașteptată, violență, abuz, impas material, locativ ș.a.m.d.).

Fondurile obținute în urma evenimentului vor fi folosite pentru acordarea de sprijin de urgență grupurilor țintă la solicitarea acestora și la derularea de evenimente de conștientizare a gradului de risc social în care se află grupurile țintă.

Dupa terminarea evenimentului se va publica pe site-ul www.crosulpentruviata.ro situația donațiilor.

1.2. Date generale despre Eveniment

Evenimentul este organizat de către Asociatia Studenți pentru viață și Pegas Triatlon Club și face parte din seria de evenimente organizate in luna martie 2024, reunite sub marca „Luna pentru viață”.

Regulamentul este disponibil online pe site-ul www.crosulpentruviata.ro precum si la locul de desfăşurare a evenimentului.

Cunoaşterea Regulamentului este obligatorie, iar prin participarea la acest eveniment, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor Regulamentului precum si oricaror legi in vigoare aplicabile.

1.3 Fundraising

Participantii care doresc să devină fundraiseri și să colecteze donatii pentru cauza promovată in cadrul Evenimentului vor completa secțiunea dedicată din formularul de înscriere de pe site-ul www.crosulpentruviata.ro. In scopul colectarii donatiilor, fundraiserii vor putea utiliza platforma online de donatii  galantom.ro, Partenerul Evenimentului.

Capitolul 2 Desfășurarea evenimentului

2.1 Data și locul evenimentului:

Evenimentul se va desfășura sâmbătă, 16 martie 2024, în Parcul Alexandru Ioan Cuza din București (fost I.O.R.).

2.2 Probe

Evenimentul va avea doua probe:

  • Proba de 11 km (3 ture de lac)
  • Proba de 3 km (1 tura de lac)

De asemenea, se va organiza si un cros dedicat copiilor, inscrierea acestora fiind gratuita. Startul copiilor se va face pe categorii de varsta.

Crosul copiilor:

categoria 3-5 ani – distanta: max. 200 m

categoria 6-8 ani – distanta: max. 400 m

categoria 9-11 ani – distanta: max. 600 m

categoria 12-14 ani – distanta: max. 800m

Incadrarea copiilor in categoriile de varsta se face in functie de anul nasterii!

2.3 Participanți

Evenimentul se adresează tuturor doritorilor. Participantii majori (18 ani impliniti si peste) isi vor asuma faptul ca sunt apți din punct de vedere fizic prin inscrierea si acceptarea implicita a regulamentului odata cu ridicarea kit-ului de participare, iar pentru participantii minori, Declaratia va fi semnata de un parinte.

La sosire, toţi participanţii vor primi medalia de participare.

Clasamentul final va fi publicat pe site-ul www.crosulpentruviata.ro.

2.4 Traseul

Crosul se va desfasura in Parcul Alexandru Ioan Cuza din București, pe aleea din jurul lacului. Traseul va consta in una, respectiv trei ture de lac, in functie de proba aleasa.

Zona de start/sosire va fi in dreptul “scenei mari” din imediata apropiere a podului de pe strada Liviu Rebreanu.

În zona de start/sosire va fi amplasat un punct de revitalizare unde se vor pune la dispozitia participantilor apă și alimente.

2.5. Pachetul de concurs (Kit-ul)

Pachetul de concurs cuprinde:

  • număr de concurs
  • acces la punctul de revitalizare,
  • medalie de participare (la sosire),
  • materiale promotionale/informative privind cauza

Pachetul de concurs va fi primit numai după depunerea Declaraţiilor pe propria răspundere.

Numărul de concurs este obligatoriu să fie purtat pe toată durata desfăşurării competiţiei, la loc vizibil, în partea din faţă a echipamentului. Nerespectarea acestei prevederi se sancţionează prin descalificare, organizatorul neavând nici o obligaţie privind înregistrarea participantului în clasamentul final.

Numărul de concurs nu este transmisibil. “Împrumutarea” numărului de concurs unui alt concurent va fi sancţionată prin descalificare.

Pachetul de concurs se ridica vineri, 15 martie, intre orele 16:00-19:00. Participantii care nu au domiciliul in Bucuresti pot ridica pachetul de start si sambata dimineata, intre orele 08:00-09:00. (Vezi PROGRAM)

La ridicarea pachetului de start toti participantii vor semna declaratia pe proprie raspundere.

2.6 Echipament

Alergătorii vor participa la eveniment cu propriul echipament. Se recomandă alergătorilor să poarte echipament de alergare corespunzător condițiilor meteorologice din ziua respectivă.

2.7. Start şi limită de timp

Startul competiţiei se va da dupa cum urmeaza:

– la ora 09:30 pentru probele de 11 km si 3 km, cu limita de timp pentru parcurgerea traseului de doua ore.

– la ora 11:30 pentru Crosul copiilor

2.8 Clasament

Avand in vedere scopul caritabil al evenimentului, cronometrarea se va face manual, clasamentele la probele de 3 si 11 km urmand a fi afisate pe site, dupa verificarea pozelor de la sosire. Participantii care nu au numarul de concurs vizibil, in partea din fata a corpului, nu vor fi trecuti in clasament.

2.9 Premii

Se vor acorda medalii tuturor participantilor, la trecerea liniei de sosire,

Proba de 11 km

Se vor acorda diplome si  premii in bani ocupantilor locurilor 1, 2 si 3 in clasamentul general (feminin si masculin):

Locul 1 – 500 lei

Locul 2 – 400 lei

Locul 3 – 300 lei

Se vor acorda diplome ocupantilor locurilor 1, 2 si 3 in clasamentul pe categorii de varsta:

18-29 ani
30-39 ani
40-49 ani
50-59 ani
60-69 ani
70+ ani

Proba de 3 km

Se vor acorda diplome ocupantilor locurilor 1, 2 si 3 in clasamentul general (feminin si masculin).

Se vor acorda diplome ocupantilor locurilor 1, 2 si 3 in clasamentul pe categorii de varsta:

18-29 ani
30-39 ani
40-49 ani
50-59 ani
60-69 ani
70+ ani

Crosul copiilor

Se vor acorda diplome ocupantilor locurilor 1, 2 si 3 in clasamentul pe categorii de varste (fete si baieti):

3-5 ani

6-8 ani

9-11 ani

12-14 ani

Capitolul 3. Înscrieri

3.1 Inscrierile se pot face online, prin completarea formularului de înscriere de pe site-ul www.crosulpentruviata.ro pana la data de 13.03.2024

Taxa de participare:

Cros 11 km:

100 RON pana in 28.02.2024

120 RON intre 01.03 – 15.03.2024

Crosul familiei 3 km:

50 RON pana in 28.02.2024

70 RON intre 01.03 – 15.03.2024

In scopul atragerii mai multor participanti se pot acorda reduceri. (Vezi INREGISTREAZA-TE)

Crosul Copiilor:

Copiii beneficiaza de inscriere gratuita, insa invitam parintii sa sustina cauza noastra printr-o donatie.

Numarul participantilor la Crosul Copiilor este limitat la 150 persoane!

*****

Taxa de participare se achita in contul:

Asociatia Pegas Triatlon Club

CIF: 30223551

Cont RON: RO25BRDE410SV41981884100

Banca: BRD – agentia Stirbei Voda

Va rugam sa specificati pe ordinul de plata:

CROS – NUME PRENUME

 

3.2 Validarea înscrierii

Organizatorul va verifica periodic plăţile efectuate. Participanţii a căror plată a fost înregistrată vor fi evidenţiaţi prin menţiunea “validat” trecută în dreptul numelui lor în lista participanţilor pe site-ul evenimentului.

Se recomandă ca participanţii să verifice validarea înscrierii la câteva zile după efectuarea plăţii şi să semnaleze eventualele probleme organizatorului.

Din cauza procedurilor bancare, este posibil ca plăţile efectuate cu mai puţin de 48 de ore înainte de închiderea înscrierilor online sau ulterior acestui moment, să nu fie înregistrate în timp util. Cei aflaţi în această situaţie trebuie să trimită dovada efectuării plăţii prin e-mail la adresa contact@crosulpentruviata.ro sau să o prezinte la ridicarea kitului de concurs. Cei care nu prezinta dovada platii nu vor putea ridica kitul de concurs.

3.3 Declaraţia pe propria răspundere

Participanţii vor completa şi semna o declaraţie pe propria răspundere care să ateste printre altele acceptarea Regulamentului şi faptul că se consideră apţi din punct de vedere medical pentru a participa la competiţie.

Declaraţiile pe propria răspundere se vor depune pe baza unui act de identitate în original, în momentul ridicării pachetului de concurs.

3.4 Conditii administrative

Bagajele participanţilor vor fi depozitate într-un loc supravegheat de voluntari şi vor putea fi recuperate ulterior în baza numărului de concurs. Organizatorul nu-şi asumă responsabilitatea pentru pierderea, furtul sau deteriorarea bunurilor personale ale participanţilor. Pentru evitarea incidentelor neplăcute, se recomandă ca participanţii să nu lase în bagaje bunuri de valoare.

Participanții care renunță în timpul cursei sunt rugați să anunțe organizatorii.

Alergătorii sunt datori ca pe toată durata cursei să protejeze mediul înconjurător, fiind interzis oricărei persoane aruncarea de deșeuri (ambalaje, coji de fructe etc.) în alte locuri decât cele special amenajate.

Organizatorii își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament până la data începerii evenimentului, cu obligativitatea de a anunța modificările intervenite pe site și la locul desfășurării.

3.5 Date de contact:

Pentru probleme legate de înscriere:

contact@crosulpentruviata.ro